Stylist

Jag har haft en mascara en gång i tiden som jag älskade. Det var som en kam. EN kam, inte en silikonborste, inte några piggar. En simpel liten kam.

Och jag kan inte få tag i den!! Enligt tyska Maybelline-sidan finns det en som heter Star Stylist. Och då mindes jag; den hette Lash Stylist här i Sverige.

Googlade, och får upp att den mest fantastiska mascaran ever har blivit utbytt mot... Stiletto!! Va? Det är ju inte samma sak! Stiletto har borste!!

Hur ska jag nu göra? Ska jag tvinga min man att vi ska åka till Tyskland? För att köpa en mascara? Då är det nog bäst att jag köper ett gäng. Typ 100 stycken. Då räcker det i typ i 30 år. Då är jag 64, och ska snart gå i pension. Då sminkar man sig kanske inte längre.





Kommentarer
Postat av: Jennie

Går det kanske att beställa online?

2011-08-25 @ 22:13:33
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0