Tillsammans

För.. ja, hur många år sen kan det vara? För ett par år sedan skaffade jag och min kusin varsin tatuering. Vi har bott i hop, i en liten två. Vi har pratat om det mesta här i livet, vi somnade tillsammans i den lilla gula soffan. En tvåsittssoffa! Vi sneglade på varann och hoppades att ingen skulle vakna. Att vi skulle kunna ligga där för evigt. Bara vila lite innan man gick och la sig på riktigt.
Det var en fantastisk tid i mitt liv. Vi knöt ett speciellt band. Och skaffade därför dessa tatueringar.

Det är faktiskt den enda av mina tatueringar som riktigt betyder något. Som står för något.

Tatueringarna ser likadana ut och sitter på samma ställe, de är tao-tecken som betyder tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0