Två

En ganska stor sak i mitt liv just nu är LCHF. Jag försöker verkligen leva LCHF.
Jag läser, googlar, köper böcker. Är lite galen kanske. Fixerad.

Men jag är ganska nöjd. Visst, jag saknar chips och godisnyheter något fruktansvärt ibland. Glass och pommes.
Men jag är piggare, starkare. Jag är "den som är LCHF".

Jag klassas säkert som speciell, men jag klassas i alla fall! : )

Så jag försöker hitta på mat, baka utan mjöl, ordna snacks och hitta rätt te.

Jag kanske inte tänker leva LCHF hela livet. Men inte äta chips varje dag. Till frukost, lunch och middag. Jag kommer inte använda godis som energipuff.
Jag kommer äta kolhydrater sparsamt helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0