Kampen om ankaret

Jag satte ju in tre dermals för ett bra tag sen.

Först tappade jag en disk på vårkonferansen, vilket gjorde att jag pillade för mycket på dom. Jag var ju tvungen att känna efter, var ju dönervös över att tappa någon igen!

Sen blev det ärrvävnad och jag smorde med olja. Då fick jag infektion. Spritomslag varje natt...

Efter det ställde sig två på tvären. Och jag masserade till förbannelse för att de skulle gå ner.

Så tejpade jag. Dag och natt, och fick ner en ganksa bra.

Vare gång har jag varit på Federal och hört vad jag ska göra för att det ska bli bra, bättre piercare får man leta efter! De har tagit så väl hand om mig, så jag tror jag borde ge Lex dagens ros. Eller en slant till för allt arbete han lägger ner på mig!

Nu sist jag var där, tog han ut den dermal som krånglat med och satte dit den igen. Och det känns kanon! Hoppas nu att det blir bra!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0