Kvällsshopping

Har varit ute och ätit med gamla arbetskamrater. Trevligt!! Jag tog två förrätter iställer för en vanlig huvudrätt. Kan man göra så? Såklart! Förrätter är ju godast!!

På vägen hem åkte jag och letade efter Max Factors nya foundation. Hittade den inte... Varför ska de göra reklam om nyheter när det dröjer så länge för dom att komma ut i butik? Irriterande.

Så jag handlade lite mat i stället. Och när jag packade varorna slog det mig vilken lustig påse det blev. Kassörskan måste tycka jag var lite märklig.






* Activa
* Vitt vin (alkoholfritt)
* Babyolja, babylotion
* Grovmalen senap
* Rosmarin
* Jolt
(och barnbestik som inte är med på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0