Vad alla vill åt

I förra vecka var vi i Ullared, på Gekås. Det var lite folk, fast jag tyckte att det var jättemycket folk. Och att folk kör med sina kundvagnar som det bara var dom i butiken. Helt sjukt!!

Väl framme vid kassorna skulle jag bara titta ett snabbt varv just vid kassorna. Där är en nästan tom låda, de ligger några röda kartonger i botten på den enormt stora lådan, och en massa med folk sliter tag i varan. Jag blickar upp och tycker mig se en skylt som det står: 14,95 på. Eller var det 12,95?

Jag kastar mig givetvis i lådan och tar en kartong. Äsch, jag tar två!! Alla andra sliter ju i dessa röda kartonger!



När vi sitter i bilen hem och pratar om vad vi handlat, erkänner jag.
-Jag har handlat saker jag inte vet vad det är!

Och det kostade typ 20 kronor!


Jaja, impulsköp gör vi väl alla!? 



Detta var det som jag fick med mig hem!
Och de är faktiskt riktigt bra!

Colour catcher
(klicka hem ett gratis prov på hemsidan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0