Full rulle mest hela tiden

Eftersom vi gör om i butiken är det mest bara jobb hela tiden. Och när jag kommer hem sitter jag gärna och jobbar med lite kontoruppgifter som jag inte hinner på dagarna.
Vissa menar att ag har gått ner i arbetstid, men jag tror snarare att det är tvärtom.

Även om jag kommer senare till enheten, så blir det ett gäng samtal innan på förmiddagen och som sagt lite kontoruppgifter på kvällen när lillskrutten somnat.

Vissa säger att jag är arbetsnarkoman. Vissa säger att jag glömmer att njuta. Jag njuter hela tiden. Jag njuter även under stress. Jag njuter av att sitta med siffror, budget och medarbetarsamtal. Interjuver och möten.

Jag lever ett spännande liv menar jag. Då är det lätt att det blir full rulle mest hela tiden. 

Och jag sover i alla fall halva nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0