God natt, sov så gott, jag älskar dig!

Dags för nattning. Jag har lagt lilla e mycket på senare tid, då maken haft ryggskott.
Mysigt? Ja visst. Men man får inte mycket egentid. Man får inte mycket kvalitetstid med maken heller.

Så idag skulle maken natta. Och e skrek. Ropade på mamma. Vad gör man? Lämnar den bekväma soffan och nattar. Givetvis.

Barn vänjer sig snabbt. Nattning med mamma, påklädning med pappa. Jag får bråka med honom varje gång han ska sätta på dig kläder, med pappa går det som en dans!!


Kommentarer
Postat av: Jennie- Inredningsglad småbarnsmamma

Dom blir så fort inkörda på vanor och rutiner. Signe vet precis när det är läggdags och hon brukar nästan lägnta efter att jag ska lägga ner henne i sängen med vällingflaskan. August kan vara riktig svårsövd i vagnen om klockan börjar bli lite mycket och han känner att det är dags att sova i sängen. Rätt så häftigt=) Kram

2011-09-30 @ 10:18:12
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0