Lördagspartaj

I lördags var vi på 30-årskalas! Eller partaj! För det var en fest som hette duga! Jösses vad roligt!!

Vi hade skaffat barnvakt, och festen var hos grannen, så det var ju bara knalla över!

Det var tipspromenad och lekar. Ja, lekar tänker många. Men det var roligt!! Faktiskt, jag brukar inte gilla lekar. Men alla var med, det är stort. Det brukar alltid vara folk som bangar. Lekarna betod av klassiska grenar som säckhoppning, potatis på sked och äta kolasnöran. Och givetvis irlänsk julafton, eller irlänsk fylla?! Ja, det var itne min starkaste gren om man säger så.

Ölhävartävling, som jag nästan vann! Men två tamponger i munnen!! Det måste sett roligt ut!

Mat på grillen och lyxiga partytält, härligt med gamla vänner som man inte sett på länge. Snacka skit och lyssan på musik.

Senare på kvällen var det limbo som gälde! Jag la mig ganska tidigt! Och jag skyller på min längd. Ja, ag är ju inte lång direkt, men de andra är så korta. Lika bra att de upp!! Direkt!

Tyvärr kunde inte vi vara kvar så länge eftersom barnvakten ville åka hem, men den tiden vi var där var det fantastiskt roligt! Att fylla är kan vara så kul?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0