Hela långa dagen

Har haft mycket att göra sista tiden. Och det kommer inte att minska!! Det är bara att ta tag i allt. Fokusera.

I dag har jag varit i Stockholm på projektmöte hela dagen. Eller hela och hela, det blev mycket resetid med.
Kände mig faktiskt lite stressad, hade nig behövt ta ett senare tåg.

Har haft väldigt väldigt roligt i Stockholm. Underbart gäng jag jobbar med, såna människor som get mig energi och kraft. Vi skrattar samtidigt som vi arbetar hårt. Diskussionerna går heta, och det är högt i tak. Underbart!!!

I morgon är det "bara" telefonmöte. Och så ska det arbetas med sammanställningar av massor av olika slag. Minnesanteckningar ska skrivas, siffror ska matas in.

Jösses, det är lika bra att gå och lägga sig meddetsamma!! Så mycket att göra, och dygnet har bara 24 timmar!! Ge mig mer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0